Τετάρτη, Δεκεμβρίου 17, 2008

Για πέντε έως έξι δευτερόλεπτα

O Κώστας βρυχάται. Και χέρια κουνάει και απ’ όλα. Η θέση τους είναι ξεκάθαρη. Δεν θα επιτρέψουν τη διαστρέβλωση της αλήθειας. Στη γωνιά, Ανδριανός, Αντώναρος κι Αγγέλου τον χειροκροτούν. Όλη η αίθουσα, όλη η κοινοβουλευτική ομάδα τον χειροκροτεί. Ο Κώστας έχει κατακτήσει ένα δύσκολο κοινό και το ξέρει.
Τότε, για πέντε έως έξι δευτερόλεπτα, η εικόνα του συναιρείται με την εικόνα στο στούντιο. Ο Κώστας μιλάει μέσα από ένα μαύρο πανό που λέει ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΤΕ ΒΓΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
Για πέντε έως έξι δευτερόλεπτα η επίσημη φωνη της εξουσίας συναιρείται με την ανεπίσημη φωνή μερικών πολιτών, η κουκούλα της προπαγάνδας συναιρείται με το ολοφώτεινο πρόσωπο της κοπέλας με το καρέ μαλλί.
Για πέντε έως έξι δευτερόλεπτα οι δύο κόσμοι, ο κόσμος της τηλεόρασης και ο κόσμος ο αληθινός, συναιρούνται.
Ο Καραμανλής φεύγει. Η κοπέλα χαμογελάει.
Για λίγο ακόμα μένει ο ήχος. Μετά σιωπή. Μετά μια άλλη τύπισσα κάνει φου και υπό το λογότυπο της ΝΕΤ ο κόσμος ο αληθινός διαλύεται σαν σαπουνόφουσκες.
Κακό όνειρο ήταν, τηλεόραση, και θα περάσει.
Κουκούλα της προπαγάνδας; Υπερβολές. Είναι η κουκούλα του νεκρού λόγου, του μη λόγου, του λόγου που έχει πάψει εδώ και πολλά χρόνια να συνομιλεί με οτιδήποτε άλλο εκτός από τις τελευταίες δημοσκοπήσεις.
Γιατί προπαγάνδα είναι αυτό που αρχίζει αμέσως μετά, όταν ο Παναγόπουλος βγαλμένος από οργουελική ονείρωξη αριστεύει στην διπλολαλιά, βαφτίζοντας βία την μη βία και δημοκρατία την αντιδημοκρατικότητα.
Καταγγέλλει τους ανθρώπους αυτούς. Τους καταγγέλλει που έδωσαν ένα σύντομο κείμενο να διαβαστεί. Τους καταγγέλλει που μπήκαν λίγοι - λίγοι μέσα και χωρίς να ειδοποιήσουν τα ματ και τους σεκιουριτάδες ότι σκοπεύουν να μπουν στο στούντιο, ώστε να υπάρξει αληθινή βία. Τους καταγγέλλει επειδή είναι 25ρηδες (και τους σηκώνεται πολύ πιο έντονα από τον ίδιο, με την πιθανή εξαίρεση των στιγμών που διοικεί και εξουσιάζει). Τους καταγγέλλει ταυτόχρονα για το ότι το μεν σχέδιο τους ήταν οργανωμένο, οι δε ίδιοι ανοργάνωτοι. Τους καταγγέλλει πάνω απ’ όλα και πρώτα απ΄ όλα επειδή δεν έχουν «κοινωνικό πρόσωπο». Δεν του αρκούσε το αληθινό τους πρόσωπο.
Κατά την αντίληψη αυτή της δημοκρατίας, δικαίωμα να συνέρχονται ειρηνικά και να εκφράζουν ειρηνικά τις θέσεις τους έχουν μόνο πολίτες που πρώτα θα σου πουν ότι λεγόμαστε έτσι, ανήκουμε εκεί και πρεσβεύουμε αυτό. Είμαστε σωματείο αναγνωρισμένο με την υπ’ αριθμόν απόφαση τάδε. Ειδάλλως ξεπερνάς την δημοκρατία. Ειδάλλως είσαι αυτοαποκαλούμενος. Ενώ ο Νίκος Βασιλάκος καριερίζει ως μη αυτοαποκαλούμενος πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Χρηστών Ίντερνετ, επειδή είκοσι άνθρωποι συνέστησαν ένα σωματείο.
Όταν οι αντιδράσεις παύουν να είναι βίαιες, όταν τα πρόσωπα φαίνονται, εκεί περισσότερο απ’ όλα αποσυντονίζονται, τρομάζουν, πανικοβάλλονται.
Ποιοι είστε; Ποιος σας εκπροσωπεί; Ποιος θα σας καπελώσει; Με ποιόν θα συναλλαχθούμε; Ποιόν θα καταγγείλουμε; Με ποιόν θα τα βρούμε; Δεν παίζεται έτσι το παιχνίδι. Χαθήκαμε αν αρχίσουμε να μην ξέρουμε με ποιόν έχουμε να κάνουμε.
Θεμελιωδέστερος λίθος κάθε μορφής εξουσίας είναι η εκπροσώπηση. Εκπροσωπηθείτε ειδάλλως σας καταγγέλλει ο Παναγόπουλος.
Και το ΚΚΕ βέβαια. Σκέφτεσαι ότι αν ήταν να έρθει ποτέ στα πράγματα το ΚΚΕ, χίλιες φορές μια χούντα, μια μη κομμουνιστική χούντα δηλαδή.
Το ΠΑΣΟΚ αντιδρά. Η ΕΡΤ είναι ξέφραγο αμπέλι, λέει, κι είναι προφανές ότι παρόμοιες ενέργειες δεν μπορούν να είναι αποδεκτές. Ψηφίστε μας γιατί είμαστε αποτελεσματικότερη δεξιά και σε μας τέτοια αντιδημοκρατικά αίσχη δεν θα συμβαίνουν. Καλό σχολείο είναι το ανοιχτό σχολείο, καλή τηλεόραση είναι η κλειστή στον κόσμο τηλεόραση.
Αυτές ακριβώς τις ημέρες που τα στούντιο γεμίζουν νέους, που τους καλούν όλοι από τον Νίκο Ευαγγελάτο ως τον Λάκη Λαζόπουλο (τι να τις κάνει τις τιμές μας, τα λόγια τα θεατρικά;), ο οποίος όχι μόνο γεμίζει το στούντιο μαθητοφοιτητές αλλά τους λέει να έρθουν και δωρεάν στο θέατρό του (τόσο ψυχάρα και τόσο αυθεντικός είναι, που ούτε καν πέρασε απ’ το μυαλό του να τους καλέσει εκτός αέρα), αυτές ακριβώς τις ημέρες που όλοι ζητουν να ακούσουν την αυθεντική φωνή των νέων, όταν εκείνοι μπαίνουν με τους δικούς τους όρους στο στούντιο, όλα μα όλα αλλάζουν.
Έχουν βεβηλώσει το ιερό του ναού του συστήματος, έχουν μιλήσει με την αποτελεσματικότερη γλώσσα: τη γλώσσα του συμβολισμού, τη γλώσσα που αναγκάζει την από ‘κει πλευρά να αφαιρέσει την κουκούλα της καταδίκης της βίας, την κουκούλα της προστασίας της περιουσίας και να βροντοφωνάξει ότι το μόνο το οποίο την ενδιαφέρει και την τρομάζει είναι η τυχόν αλλαγή των όρων του παιχνιδιού.

59 Comments:

At 12/17/2008 08:17:00 μ.μ., Blogger mao tse tung said...

έγραφα χτες στο twitter όταν έβλεπα το Λάκη ότι είναι το πλυντήριο της κοινωνικής μας συνείδησης.. ούτε Λάκης, ούτε Κούγιας, ούστ φαρισαίοι, υποκριτές!!

πάντως ανέβασες τα στάνταρτ με το σημερινό. εξαιρετικό.

 
At 12/17/2008 09:15:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ πάντως έφτασα πια στο αμήν, στο ως εδώ και μη παρέκει, και βροντοφωνάζω:

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑ!

Ειδικά μετά το στίχο

"Την είδα στο Βολγα, τη λέγανε Όλγα",

έγκωσα ρε παιδιά!

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑ!

 
At 12/17/2008 09:28:00 μ.μ., Blogger Gender Terrorist said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At 12/17/2008 09:28:00 μ.μ., Blogger Gender Terrorist said...

Γαμάτο κείμενο.
Η αναφορά στο ότι τους σηκώνεται τί ήταν; Δεν υπάρχουν μόνο αγόρια εκεί πέρα. Γιατί ακόμα και τα ωραία αντιεξουσιαστικά κείμενα πρέπει να είναι μόνο για άντρες και για πουλιά;

Πέρα από αυτό, γαμάτο κείμενο.

 
At 12/17/2008 09:55:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ρε συ Old Boy,

Εγραψες παλι!

Απλα καταπληκτικο!!!

Αλεξης

 
At 12/17/2008 10:26:00 μ.μ., Blogger HollowSky said...

Μπράβο φίλε!

Σωστός!

Να 'σαι καλά.

 
At 12/17/2008 11:23:00 μ.μ., Blogger fanfarone said...

Εξαιρετικό!

Μακάρι να είχα την πένα σας για να μπορούσα να σας δείξω πόσο πολύ μου αρέσει η γραφή σας!

 
At 12/18/2008 12:35:00 π.μ., Blogger Knoulp said...

Exairetiko!De mou leipei katholou i tileorasi edo sto exoteriko.Ta arthra sou einai kalitera apo ola ta deltia kai tis efimerides mazi...

 
At 12/18/2008 12:47:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

έλεος με τη νεολαγνεία. πρόκειται για πράξη άκρως αντιδημοκρατική, η νομικά θεσμοθετημένη δημοκρατία, μπορεί να μη σας αρέσει, αλλά είναι αντιπροσωπευτική. και αυτός που ήθελε να δει ειδήσεις δικαίωμα έχει.Στη δημόσια σφαίρα υπάρχουν κανόνες. Ο καθένας κάνει ότι γουστάρει στο σπίτι του. Αλλά, αριστερά και νέοι σ'αυτή τη χώρα έχουν ασυλία.Νέοι που δεν ξέρουν να συντάξουν μια πρόταση, θέλουν να αισθάνονται σίγουροι για το μέλλον από το 15, 2000 ευρώ μισθό από τα 22, να τα βρουν όλα έτοιμα και δωρεάν. Μιλάμε για όραμα...

 
At 12/18/2008 12:47:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ε, μα ναι γαμωτο, ακριβως!

 
At 12/18/2008 12:59:00 π.μ., Blogger Γνωμοδότης said...

έλεος με τη νεολαγνεία. πρόκειται για πράξη άκρως αντιδημοκρατική, η νομικά θεσμοθετημένη δημοκρατία, μπορεί να μη σας αρέσει, αλλά είναι αντιπροσωπευτική.

Πόθεν προκύπτει αυτό;

Εκλογές κάθε τέσσερα χρόνια και δη με το συγκεκριμένο σύστημα δεν είναι αντιπροσωπευτικές —απλά μαθηματικά.

Και το "δημοκρατία" είναι υπερβολικός χαρακτηρισμός. Η ονομασία προέρχεται από ένα πολίτευμα στην Αθήνα του 400 π.Χ. που δεν έχει καμμία σχεδόν σχέση με το σημερινό σύστημα.

και αυτός που ήθελε να δει ειδήσεις δικαίωμα έχει. Στη δημόσια σφαίρα υπάρχουν κανόνες. Ο καθένας κάνει ότι γουστάρει στο σπίτι του.

Δεν νομίζω —ότι στη δημόσια σφαίρα υπάρχουν κανόνες δηλαδή.

Π.χ. για δεκάδες σκάνδαλα με ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ για την χώρα και εσένα από το να μην δείς τις ειδήσεις της ΕΡΤ (μεγάλο πράγμα!), δεν έχει τιμωρηθεί κανείς υπεύθυνος.

Αλλά, αριστερά και νέοι σ'αυτή τη χώρα έχουν ασυλία.Νέοι που δεν ξέρουν να συντάξουν μια πρόταση, θέλουν να αισθάνονται σίγουροι για το μέλλον από το 15

Ως κάποιος που ξέρει να συντάξει μια πρόταση, φαντάζομαι πως εννοείς: "από TA 15".

2000 ευρώ μισθό από τα 22, να τα βρουν όλα έτοιμα και δωρεάν. Μιλάμε για όραμα...

Η πραγματικότητα είναι μισθός 700 ευρώ, επισφάλεια, αβεβαιότητα αν θα συνταξιοδοτηθούν ποτέ και εργασιακό μέλλον μεστό "απασχολησιμότητας", ανεργίας, ξεχειλώματος των ωρών εργασίας και εξευτελιστικών συμβιβασμών.

Και δεν ισχύει μόνο για τους νέους των 22 —ισχύει και για τους μεγάλους των 40 και των 50.

Αν μάλιστα έρθει η χοντρή ύφεση —όπως αναμένεται για τα μέσα του 2009—, και βρεθείς στο δρόμο από την "σίγουρη" δουλειά σου, να δούμε τι άλλες μαλακίες θα γράψεις...

 
At 12/18/2008 01:15:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

η σημερινή δημοκρατία πράγματι δεν έχει καμία σχέση με την δημοκρατία της αρχαίας αθήνας και ευτυχώς...

όσο για τη δημόσια σφαίρα το πρόβλημα το θέτεις και μόνος σου. κανείς δεν θεωρεί ότι υπάρχουν κανόνες, ασυδοσία, η λογική του "έλα μωρέ τώρα"

Θα βάλω τα κλάματα με τη πραγματικότητα όπως την περιγράφεις...Προσωπικά, δεν παίρνω ούτε 700 ευρώ, ούτε σίγουρη δουλειά έχω.

Περαστικά

 
At 12/18/2008 01:45:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Aνώνυμε, ποιά ακριβώς είναι η αντιδημοκρατική και μάλιστα άκρως αντιδημοκρατική πράξη;
Μια εντελώς συμβολική και ειρηνική διαμαρτυρία;
«Και αυτός που ήθελε να δει ειδήσεις δικαίωμα είχε». Το δικαίωμά του αυτό λοιπόν διακόπηκε για 1 1/2 λεπτό, εμπλουτισμένο με την διαμαρτυρία αυτή.
Αν αξιολογείς την επί 1 1/2 λεπτό καθυστέρηση του τηλεθεατή να συνεχίσει να βλέπει τους βουλευτές της ΝΔ να χειροκροτούν κατενθουσιασμένοι ως τόσο σημαντική προσβολή δικαιωμάτων, τότε μάλλον έχεις ιδιαίτερα αυξημένες ευαισθησίες.

 
At 12/18/2008 01:57:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Για να μην είμαστε πάντως άδικοι, ήταν τα κρατικά κανάλια που απόψε είχαν η μεν ΝΕΤ τον «Εξάντα», η δε ΕΤ 3 τον Στέλιο Ράμφο.

 
At 12/18/2008 01:59:00 π.μ., Blogger head charge said...

Το πρώτο δικό μου σχόλιο ήταν πως παρότι τα παιδιά δεν κατάφεραν να διαβάσουν το σύντομο μήνυμα που είχαν γράψει, το 5λεπτο μήνυμα του Παναγόπουλου που προκάλεσαν ήταν μάλλον μεγαλύτερη επιτυχία.

Μια αντίρρηση στο κείμενο σου όσον αφορά το ΚΚΕ: γνωρίζω αρκετούς εξαιρετικούς ανθρώπους που το έχουν ως ιδεολογική αναφορά, ζωντανούς, ανήσυχους, με γνήσιες αμφιβολίες, με σάρκα και οστά. Καμμία σχέση με την αποστειρωμένη και μίζερη εικόνα της ηγεσίας του.

 
At 12/18/2008 02:07:00 π.μ., Blogger greekgaylolita said...

Ο οποιος Ραμφος ανελυσε εξαιρετικα τι μας εχει φτασει εδω και γιατι σιωπουν αυτοι που σιωπουν.

 
At 12/18/2008 02:07:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Kαι όλοι αυτοί δεν ενοχλούνται, δεν ασφυκτιούν, δεν πνίγονται από την μία και μοναδική ανάλυση κάθε μα κάθε μα κάθε φαινομένου της ζωής, αν όχι και της ζωής της ίδιας στο σύνολό της;

 
At 12/18/2008 02:12:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Το σχόλιο πήγαινε για τον Head Charge. Toν Ράμφο Λολίτα τον είχα διαβάσει στην Καθημερινή και είχα θεωρήσει την ερμηνεία του την μακράν πιο σουρεάλ όλων κι έκατσα με περιέργεια να τον δω, μπας και καταλάβω και στην αρχή δεν καταλάβαινα και μου φαινόταν εξωφρενική η ανάλυσή του, μόνο που όσο κι αν διαφωνούσα, δεν μπορούσα παρά να απολαύσω το πνεύμα του, μέχρι που από ένα σημείο και ύστερα κάτι άρχισα να καταλαβαίνω, όχι όλα, δεν κατανόησα τον συλλογισμό του στην πλήρη του έκταση, αλλά κάποια πράγματα νομίζω ότι τα κατάλαβα ή πάντως τα αισθάνθηκα, συναισθηματικός γαρ και όχι διανοητικός 8 αιώνες τώρα ;)))

 
At 12/18/2008 02:14:00 π.μ., Blogger Zaphod said...

Πολύ καλός!

 
At 12/18/2008 02:46:00 π.μ., Blogger Ελεύθερος Σκοπευτής said...

Υο, man.

 
At 12/18/2008 02:51:00 π.μ., Blogger greekgaylolita said...

Χεχε, το καλο με τον Ραμφο ειναι πως τα εξηγει σχετικα απλα και οχι καστοριαδικα, οποτε μπορεις να συντονιστεις σχετικα ευκολα με τα διαφορα επιπεδα σκεψης του.
Για να το συμπυκνωσω δημοσιογραφικα, ειπε πως πασχουμε απο την παραγωγη software και πως με την κοπτοραπτικη και τις διαφορες διασκευες που κανουμε στα διαφορα εισαγομενα μοντελα σκεψης δεν εχουμε καταφερει να βρουμε τη περπατησια μας ακομα, ουτε ως λαος, ουτε ως πολιτικη και διανοουμενη ελιτ.
Εν πολλοις συμφωνω.
Γιατι το αισθανομαι;-)

 
At 12/18/2008 03:46:00 π.μ., Blogger costinho said...

μπαγάσα Ολντμπόη έγραψες πάλι. όσο πιο σημαντικά τα γεγονότα, τόσο πιο εύστοχα τα ποστ. και τόσο περισσότερο εκλίπουν τα διάφορα τρολς και οι δικηγορίσκοι-για-ψύλλου-πήδημα.

εξαιρετικές διεισδυτικές αναγνώσεις των σημείων και του κώδικα. δες σχετικά και αυτό:

Αυτή όμως είναι η αντανακλαστική άμυνά τους. Διότι, ενστικτωδώς, αντιλαμβάνονται ότι και οι ίδιοι αποτελούν στόχο της μαζικής αγανάκτησης και του «αρκετά πια» που εκφραζόταν τις τελευταίες ημέρες στους δρόμους. Οπότε έκαναν ό,τι τους επιβάλλει το ένστικτο αυτοσυντήρησής τους. Εφόσον δεν μπορούσαν να διαχειριστούν το ίδιο το μήνυμα που ερχόταν από τους δρόμους, έγιναν μέρος του τρόπου που αυτή η αγανάκτηση επικοινωνείται. Και την έφεραν σιγά-σιγά στα μέτρα τους.

όσο για τον Πλιάτσικα, παραπέμπω εδώ.

 
At 12/18/2008 08:52:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ αντι-"νεολάγνος" Ανώνυμος των 1:15 είπας: "Θα βάλω τα κλάματα με τη πραγματικότητα όπως την περιγράφεις...Προσωπικά, δεν παίρνω ούτε 700 ευρώ, ούτε σίγουρη δουλειά έχω. Περαστικά".

- Μου θύμισες ένα κακομοίρη άστεγο ζητιάνο, που ζούσε στη Φλώρινα πριν κάμποσα χρόνια. Ήτανε βασιλοχουντικός. Γιατί, όπως εξηγούσε, "ε, δε θ' αφήσω τους κουμμουνιστές να έρθουν και να μας πάρουν τα σπίτια και τις περιουσίες".

Με τις υγειές σου.

:-) :-)) :-)))

 
At 12/18/2008 09:45:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητέ, old boy τα δικαιώματα είναι δικαιώματα και δεν τίθενται σε υποκειμενικές κρίσεις (τύπου σιγά το θέαμα, μόνο 1 λεπτό ήταν κλπ) Το τι θα δω και τι όχι είναι δικό μου θέμα. Δεν βλέπω που είναι το δημοκρατικό όταν είκοσι παιδιά καταλαμβάνουν με το έτσι θέλω το στούντιο και μας λένε τι να κάνουμε, sorry. Εκτός αν μου πεις ότι δεν ζω σε δημοκρατία, αλλά σε χούντα και δεν το έχω καταλάβει, οπότε σηκώνω τα χέρια...

e

 
At 12/18/2008 10:53:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητέ/ή e,

μάλλον χρειάζεσαι μερικά μαθήματα δημοκρατίας.

Αγνοείς λ.χ. ότι το πεδίο των δικαιωμάτων δεν είναι συμπαγές αλλά υπάρχουν και συγκρουόμενα δικαιώματα. Για παράδειγμα το δικαίωμα του ενός να πουλάει σκουπίδια (τηλεοπτικά, διατροφικά, κ.α.) και το δικαίωμα του άλλου για υγιεινή τροφή (πνευματική, υλική, κ.α.).

Τούτη η σύγκρουση μεταξύ δικαιωμάτων αποτελεί, όχι το αδύνατο (όπως ίσως νομίζεις) αλλά το ισχυρό σημείο της δημοκρατίας. Διότι από την αναγνώριση όχι μόνο των δικαιωμάτων αλλά και της μεταξύ τους σύγκρουσης προκύπτει το δημοκρατικό πολίτευμα και η δημοκρατική θέσπιση νόμων.

Αγνοείς λοιπόν, γενικότερα, ότι η δημόσια διαμάχη αποτελεί συστατικό της δημοκρατίας, που τη διακρίνει μάλιστα ριζικά από τις τυραννίες. Και ότι, επομένως, στη δημοκρατία οι νόμοι διαμορφώνονται, κανονικά, μέσα από δημόσια διαμάχη (και όχι με dictat, ούτε εν κρυπτώ).

Γι' αυτό ακριβώς η δημοκρατία (αντίθετα από τις τυραννίες) αναγνωρίζει το δικαίωμα στη συνάθροιση και στη διαμαρτυρία! Διότι δέχεται, ότι ακόμα και οι νόμοι που έχουν ήδη ψηφιστεί δημοκρατικά, ενδέχεται κάποια στιγμή να μην υπηρετούν τόσο το δίκαιο όσο το άδικο, και επομένως να χρειάζονται αναθεώρηση - και διότι, παράλληλα, η δημοκρατία δέχεται ότι ύστατη πηγή του νόμου είναι ο δήμος (ο λαός) και επιτέλους όχι οι εκπρόσωποί του (οι βουλευτές).

Με άλλα λόγια, στην δημοκρατία (αντίθετα από τις τυραννίες) δεν είναι προ-αποφασισμένο το τι είναι δίκαιο δικαίωμα και δίκαιος νόμος. Οι ίδιοι οι ψηφισμένοι δημοκρατικά νόμοι θεωρούνται, και αυτοί, ανοιχτοί σε ενδεχόμενες αναθεωρήσεις τους. Με τον "δήμο" (το λαό) να είναι το καθοριστικό πολιτικό υποκείμενο.

Ασφαλώς, για όλους αυτούς τους λόγους, η δημοκρατία είναι πάντοτε κοντινότερη στην οχλοκρατία (που σε φοβίζει) απ' ότι η τυραννία και η αριστοκρατία.

Αυτό είναι πράγματι το ρίσκο που έχει το δημοκρατικό πολίτευμα. Είναι όμως ένα ρίσκο, που δεν μπορεί να απαλοιφθεί χωρίς να καταργηθεί η ίδια η δημοκρατία.

Αυτά για αρχή.

 
At 12/18/2008 10:56:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

βρε πουλάκι μου , ανώνυμε , τοχεις χάσει, αστο μη το παιδεύεις.
δύσκολα να συγκινηθούμε (σορυ για τον πληθυντικό ολντ μπόι) για το δημοκρατικό σου δικαιώμα , που το έχασες και τα λοιπά και τα λοιπά.
Αφου δεν σε ενδιάφερε, ειχες ανετα το χρόνο να πας για κατούρημα η για οτι αλλο κανει ο άνθρωπος στις διαφημίσεις πχ.
Εγώ πλύνω τα δόντια μου , ξεβάφομαι και διάφορα άλλα.

 
At 12/18/2008 10:59:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Το πλαίσιο επιχειρηματολογίας του ανώνυμου είναι εν πολλοίς σωστό.Αλλού είναι το λάθος.Στο ότι η δημοκρατία δεν είναι αυτοσκοπός:είναι ένα κοινωνικοπολιτικό σύστημα που εμείς επιλέξαμε,προκειμένου να ζούμε αρμονικά και να δημιουργούμε(που είναι αυτοσκοπός).Όταν αυτό το σύστημα νοσεί,τι κάνουμε;Αν προσπαθήσουμε να το θεραπεύσουμε κολλώντας στους κανόνες του,που εμείς πάλι φτιάξαμε,δεν κάνουμε τίποτε άλλο από το να ανακυκλώνουμε-διαιωνίζουμε την νοσηρότητά του.Οπότε αναγκαζόμαστε να παρεκκλίνουμε των κανόνων.Και αν αυτή η παρεκκλιση είναι σαν αυτή των νεαρών του δελτίου,τότε βρισκόμαστε σε καλό δρόμο,μιας και ο σκοπός της είναι η μη βίαιη διαμαρτυρία και η προσπάθεια αφύπνισης αυτών που,κολλημένοι στους καναπέδες,περιμένουν τους κανόνες να θεραπεύσουν την νόσο.Αν πάλι οι παρεκκλίσεις είναι προς άλλους πιο σκοτεινούς δρόμους,τότε ας προσέχαμε κι εμείς και κυρίως αυτοί ,που προσκολλημένοι πεισματικά στους τύπους,αγνοούν την ουσία της δημοκρατίας.

Σελιτσάνος.

 
At 12/18/2008 11:09:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ Σελιτσάνο,

συμφωνώντας γενικά μαζί σου, θέλω μόνο να σού επισημάνω πως αυτό που λες στο τέλος ("ουσία της δημοκρατίας"), θα αποδείκνυε αμέσως - εάν το διευκρίνιζες - ότι το πλαίσιο επιχειρηματολογίας του ανώνυμου e είναι, όχι μόνον εν πολλοίς αλλά τελείως ΛΑΘΟΣ!

Διότι ο/η φίλος/η αγνοεί και την ουσία αλλά και τους τύπους της δημοκρατίας.

 
At 12/18/2008 11:18:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ Ανώνυμη των 10:56

(που απαντάς στον e ξεκινώντας με "Βρε πουλάκι μου...").

Συναισθηματικά είμαι μαζί σου, όμως το επιχείρημά σου ("κάνε ό,τι κάνει ο άνθρωπος στις διαφημίσεις") είναι πανομοιότυπο με εκείνων που, στις διαμαρτυρίες για τα τηλεοπτικά σκουπίδια, απαντούν: "Δεν σας αναγκάζουμε να τα βλέπετε, αλλάξτε κανάλι ή κλείστε την τηλεόραση".

Λάθος επιχείρημα στη ρίζα του! Είτε το στρέφεις εναντίον της μιάς (του ανησυχούντος ανώνυμου e) είτε εναντίον της άλλης (των διαμαρτυρόμενων για τα σκουπίδια) κατεύθυνσης.

Διότι, ενώ το θέμα είναι η αναγνώρισης της σύγκρουσης δικαιωμάτων ως ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, το επιχείρημα αυτό ουσιαστικά την παρακάμπτει και έτσι εργάζεται υπέρ της ευκολίας μάλλον παρά υπέρ της δημοκρατίας.

 
At 12/18/2008 11:47:00 π.μ., Blogger costinho said...

"εκτός αν μου πεις ότι δεν ζω σε δημοκρατία, αλλά σε χούντα και δεν το έχω καταλάβει".

Ναι, θα στο πω. σε χούντα ζεις. Ειδικά όσο αφορά τις πράξεις του κυρίου Παναγόπουλου και τη θέση που διαχειρίζεται.

Χούντα δεν είναι τα πόσα εκατομμύρια ευρώ φεύγουν για τη διοργάνωση της Eurovision και δεν έχεις ερωτηθεί ποτέ ως Έλλην φορολογούμενος (δηλαδή εργοδότης του κυρίου Παναγόπουλου);

Χούντα δεν είναι τα μυθικά ποσά που ξοδεψε η ΕΡΤ για να αγοράσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Ολυμπιακού και του ΠαναθηναΪκού και ποτέ δεν σε ρώτησε;

Χούντα δεν είναι το σικέ Φεστιβάλ Τραγουδιού και η κιτσαρία της διοργάνωσής του;

Χούντα δεν είναι το κόψιμο του Κούλογλου, επειδή δεν έκανε την εκπομπή "όπως είχατε συμφωνήσει";

Χούντα δεν είναι να έχεις στην κατοχή τέτοιο πλούσιο οπτικοακουστικό αρχείο και να σβήνεις τα tapes (ακόμα και tapes με σπάνιες ηχογραφήσεις ή άλλες ιστορικές στιγμές) για να γράψεις από πάνω τον αγώνα Ολυμπιακού-Λεβαδειακού;

Χούντα δεν είναι το δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ, σύμφωνα με το οποίο κανένα αστυνομικό τμήμα στη χώρα δεν έχει υποστεί την παραμικρή ζημιά -τη στιγμή που η πραγματικότητα λέει πως τα 15χρονα έχουν καταστρέψει μόνα τους πάνω από 50 από δαύτα;

Χούντα δεν είναι οι αργόμισθοι της ΕΡΤ και οι -κρατήσου- 2.000 αθλητικοί συντάκτες της;

Χούντα δεν είναι το ότι το 80% του προϋπολογισμού της ΕΡΤ αφορά μισθούς; (υπολόγισε δηλαδή ότι eurovision, τηλεοπτικές μεταδόσεις, χορηγίες, παραγωγές κλπ. καλύπτουν το υπόλοιπο 20%)

Χούντα δεν είναι όταν ο κύριος Παναγόπουλος αποφασίζει ότι και η ΕΡΤ είναι ανταγωνιστικό κανάλι και σ'αυτή την κατεύθυνση θα κάνει ό,τι είναι απαραίτητο για να μοιάσει (και να χτυπήσει) με τα άλλα;

Επιμένεις ότι χούντα είναι το ενάμιση λεπτό διαμαρτυρίας κάποιων στην όλη σαπίλα; ...Κάποιων νέων παιδιών, ανάμεσά τους -ΝΑΙ κύριε Παναγόπουλε- νέοι καλλιτέχνες, αλλά που να τους γνωρίζεις τους νέους καλλιτέχνες, αφού φροντίζεις μόνο για αννούλα βίσση και φιλιπποπλιάτσικα. Ανάμεσά τους, νέοι που δουλεύουν στην ΕΡΤ και στις παραγωγές της, αλλά που να τους γνωρίζεις, αφού από το γραφείο σου βγαίνεις μόνο για να κάνεις στον κάτω όροφο τη σπεκουλάντζα του δελτίου ειδήσεων ή για να συναντήσεις την αννούλα και τους φιλιπποπλιάτσικες σε κοσμικές φανφάρες, κατασπαλώντας φυσικά τα ΔΙΚΑ ΜΑΣ χρήματα.

 
At 12/18/2008 12:10:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ Costinho,

αν και συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σου και νιώθω την ίδια οργή για όλες αυτές τις αυθαιρεσίες ...

... για να είμαστε ακριβέστεροι - επειδή ο συναισθηματικός φόρτος των λέξεων ελάχιστα εξυπηρετεί τη διευκρίνιση των ουσιαστικότερων διαφωνιών -, δεν θα έλεγα αυτή την κατάσταση "χούντα" αλλά ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ.

Δηλαδή μη-δημοκρατικό καθεστώς στο οποίο κυρίαρχοι είναι οι πλούσιοι. Διαφέρει από τη χούντα, διότι αποδέχεται κάποιου είδους "εκπροσώπηση".

Θέλω να πω, είμαστε χειρότερα από χούντα, γιατί σε μια χούντα τουλάχιστον η επιβολή της κυριαρχίας είναι ωμή - και έτσι ξυπνάει αντιδράσεις.

 
At 12/18/2008 01:30:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εάν ενδιαφέρεστε να μπείτε για λίγο στον κόσμο των πραγματικών αγωνιστών κι όχι της πιτσιρικαρίας που πίνει καφέ στο Κεφαλάρι, σας παραθέτω link του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που απένειμε χθες βραβείο σκέψης στον Κινέζο αντιφρονούντα Ηu Jia. Κανένας blogger δεν θα γράψει γι αυτόν, γιατί δεν είναι πιασάρικος.

Στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας υπάρχει βίντεο με την γυναίκα του ακτιβιστή που εστάλη διαδικτυακά και μεταδόθηκε στην Ολομέλεια του Ε.Κ.. Ευτυχώς που δεν υπήρχαν διαδηλωτές κατά του κτιρίου του Ε.Κ. να βάλουν φωτιά, κι ακούστηκε και αυτή η φωνή.

http://www.europarl.europa.eu/news/public/story_page/015-44644-350-12-51-902-20081216STO44643-2008-15-12-2008/default_en.htm

 
At 12/18/2008 02:27:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ηλίθιε,

αν νομίζεις ότι μόνο ο καφές στο Κερατσίνι, κάτω απ' το φουγάρο, κάνει αγωνιστές, έχεις παραγεράσει.
Άσε λοιπόν τα φασιστολαϊκίστικα κόλπα για τον Άδωνι και το κοινό του.
Ουστ φραγκόκοτα!

 
At 12/18/2008 04:17:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ανώνυμε φασιστάκο των 1:30,

αυτό για τη "πιτσιρικαρία που πίνει καφέ στο Κεφαλάρι" είναι η ΑΣΦΑΛΙΤΙΚΗ λάσπη, που χύθηκε από τους βρωμερούς μπατσεγκέφαλους από την πρώτη στιγμή σε βάρος ενός ΑΔΙΚΟΣΚΟΤΩΜΕΝΟ 15χρονου!

Το "ηλίθιος" που σου έσουρε ο προηγούμενος, είναι πολύ λάιτ για την περίπτωσή σου.

Μας κουβαλάς τη ΜΠΑΤΣΙΚΗ χολέρα εδωμέα και μας το παίζεις ότι σε νοιάξανε και τα ανθρώπινα δικαιώματα στη ... Κίνα, όταν ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ τα γράφεις στα παπάρια σου.

Ουστ Αδωνίσκε υποκριτή!

 
At 12/18/2008 06:11:00 μ.μ., Blogger Μεγαλοκοπέλα said...

Ακούστε τη τελευταια ατάκα του David Niven και... ό,τι καταλάβετε.

http://www.youtube.com/watch?v=2IIl3zSYL8k

Η σύγκριση με τα δίποδα της ελ. τηλεόρασης μόνο θλίψη προκαλεί.

 
At 12/18/2008 07:23:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Επειδή αναφέρθηκε ο Ράμφος...

Οντως είπε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα, ερμηνεύουν τη σημερινή κατάσταση.

Αυτό που εν τέλει κατάλαβα είναι ότι υπεύθυνη για τη κατάσταση σήμερα είναι η έλλειψη κοινωνικής συνείδησης (δεν είναι ανάγκη να σαι διανοούμενος για να το καταλάβεις) και η αδυναμία του ελληνικού λαού να μορφοποιήσει την αντίδραση και την απογοήτευση του σε ένα ισχυρό κοινωνικό κίνημα.

Αλλά υπάρχυν και κάποια πράγματα που μείναν χωρίς επαρκή εξήγηση.

Για παράδειγμα εμφάνισε το φαινόμεο των τηλεοπτικών παραθύρων, σαν κάτι που κυριάρχησε από το 90 και μετά, και ότι η κουλτουρα του άσπρου μαύρου ήταν κάτι που λίγο πολύ θα μπορούσε να μην είχε κυριαρχήσει, πάνω που ο λαός είχε εμβαθύνει το ψυχισμό του (χονδρικά λέει απο το 74 και μετά)...

Μα αυτό ήταν αναπόφευφκτο για ένα λαό που οι πολιτικές του επιλογές ορίζονται ακόμα και τώρα με τα μετεμφυλιακά πρότυπα.
Αυτό εκμεταλεύτηκαν και τα κανάλια και κυνηγούν τη τηλεθέαση με τσακωμούς.
Και γιατί χρησιμοποιεί αυτά τα κριτήρια ακόμη ο λαός. Γιατί έγινε ο εμφύλιος και τα πάθη και τα μίση κ.τ.λ. Γυρνάμε πάλι δηλαδή στην προ 8 αιώνων πολιτισμική μας επιλογή.

Και τι ήταν αυτό που χονδρικά από το τέλος της χούντας και μετά άλλαξε το ψυχισμό των Ελλήνων και τους έκανε πιο μηδενιστές (κάτι που είναι και εποικοδομητικό);

Οποιος κατάλαβε ας βοηθήσει...

 
At 12/18/2008 07:34:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ Ανώνυμε Πολίτη,

δεν μπορώ να σε βοηθήσω, διότι τον περιπλανώμενο από την "αυτονομία" στην "νεορθοδοξία" φιλόσοφο και επικοινωνιολόγο του Σημίτη τον έχω χεσμένο πατόκορφα.

Συγγνώμη.

 
At 12/18/2008 07:37:00 μ.μ., Blogger Knoulp said...

Polla apo ta nea paidia den xeroun giati fonazoun, opos kai eina iadinato gia tin ilikia tous na xeroun pio einai to idanikotero ekpaideftiko sistima.Xeroun omos oti prepei na plironoun gia tin paideia tous. Gnorizoun oti kai na spoudsoun den tha exoun epaggelmatiki apokatastasi prin ta 30+.Xeroun episis oti tha prepei na simvivazontai se ola apo do kai pera sti zoi tous.Kai afta einai arketa gia na vgoun stous dromous...Ta oneira einai polli akriva se afti tin xora...

 
At 12/18/2008 11:14:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 12/18/2008 11:44:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Να που όλοι σας κατηγοράτε την κυβέρνηση και μιλάτε για ακυβερνησία και χάος στη χώρα.

Μπροστά στα μάτια μας γίνεται έργο θετικό και ανθρωπιστικό!

Δεν το βλέπετε;

Δόθηκε free internet στους τροφίμους του Δαφνίου!

Καλωσορίζω λοιπόν κι εγώ τον

"λοιπόν τι κάνουμε εδώ"

(παλαμάκια)

και του υπόσχομαι ότι θ' αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις ώστε να φαρδύνουν τις πιέτες του ζουρλομανδύα.

(παλαμάκια δις)

 
At 12/19/2008 12:00:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πως απαντάμε στο ερώτημα γέροντες, μεσήλικες, συνταξιούχοι των 450, νέοι των 700, και μαθητούδια εξεγερμένα που οσμίζεστε το μέλλον και το φοβάστε δικαίως. Έτσι για υπόθεση εργασίας ή αυτογνωσίας καλλίτερα, δεν το εννοώ στα σοβαρά χα, χα.
Τι θέλετε, να παίρνετε 500- 700 ευρώ και άλλοι τετραπλάσια, πενταπλάσια, δεκαπλάσια κλπ ή λέμε όλοι από δυο χιλιάρικα ή δυόμισι.
Οι πανεπιστημιακοί και οι δάσκαλοι τα ίδια, οι δικαστές και οι γεωπόνοι επίσης τα ίδια και πάει λέγοντας

 
At 12/19/2008 12:49:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ναι, αντιχολέρα έχεις δίκιο. Τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Ελλάδα καταπατώνται, και πρώτο και καλύτερο αυτό της ελευθερίας έκφρασης, όπως προκύπτει από το σχόλιο σου. Όχι ελευθερία για τους εχθρούς της ελευθερίας, έτσι δεν είναι δημοκρατίσκε;
Αχ, αέρας Ροβεσπιέρου φυσάει στην Εκάλη.
Το τέλος γνωστό.

 
At 12/19/2008 12:56:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Γνωμοδότη,

έχεις να προτείνεις κάποιο άλλο πολιτικό σύστημα; Καλύτερο;

 
At 12/19/2008 09:11:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ανώνυμε φασιστάκο των 12:49

γράφεις: "Ναι, αντιχολέρα έχεις δίκιο. Τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Ελλάδα καταπατώνται, και πρώτο και καλύτερο αυτό της ελευθερίας έκφρασης, όπως προκύπτει από το σχόλιο σου. Όχι ελευθερία για τους εχθρούς της ελευθερίας, έτσι δεν είναι δημοκρατίσκε; Αχ, αέρας Ροβεσπιέρου φυσάει στην Εκάλη.
Το τέλος γνωστό."

- Άσε τα σάπια Αδωνίσκε. Που σ' έπιασε πόνος για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην ... Κίνα, την ώρα ακριβώς που ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ, ηλίθιε, σκοτώθηκε άδικα ένα 15χρονο πιτσιρίκι!

Σε ποιούς τα πουλάς αυτά μωρέ;

Μάθε λοιπόν, πως η ΒΡΩΜΕΡΗ ΑΣΦΑΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ 15ΧΡΟΝΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ("πίνουν καφέ στο Κεφαλάρι"), που πήγες να πουλήσεις τζάμπα εδωμέσα, δεν είναι άποψη.

Είναι ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ, κοινώς λάσπη. Και οι λάσπες δεν υπόκεινται στους νόμους που προστατεύουν την ελευθερία έκφρασης. Αντίθετα, η συκοφαντία διώκεται, ψοφίμι.

Παρολαυτά, όπως είδες, μπορείς ελεύθερα να λες τις βρωμιές σου: κανένας δεν σου τις έσβυσε λ.χ. Μην φαντάζεσαι όμως ότι δεν θα λαβαίνεις και τις δέουσες απαντήσεις.


ΥΓ

Προφανώς μένεις Εκάλη, Αδωνίσκε, για να ξέρεις τι αέρα φυσάει εκειπάνω. Τα χαιρετίσματά μου λοιπόν στην Ευγενία!

 
At 12/19/2008 03:48:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 12/19/2008 04:39:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

:)

(Καμιά φορά δικτυακέ φίλε, σκέφτομαι πως αν οι λεξεις ηταν πετρες θα είχαμε πια γκρεμίσει αυτό που απεχθανόμαστε. Βεβαια φοβάμαι οτι μαζί με αυτό θα είχαμε κι εμείς οι ίδιοι θαφτεί κάτω απο ενα σαθρό βραχομάνι αντικρουόμενων απόψεων. Απο όπου μονάχα ενα παιδί θα μπορύσε να μας βγάλει, αν δεν το είχαμε ήδη πυροβολήσει. Οσο για τον παναγόπουλο ε, δεν εχω να πω κατι τα είπες μια χαρα)

 
At 12/19/2008 06:47:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 12/19/2008 06:54:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Γαμημένε ψυχάκια, τελείωσες από δω μέσα. Δεν θα αφήσω σχόλιό σου που να μη σβήνω στον αιώνα τον άπαντα.

 
At 12/19/2008 07:21:00 μ.μ., Blogger e-Lawyer said...

Μήπως ήρθε η ώρα λοιπόν, έξι μήνες μετά, να σβήσεις και κάποια άλλα σχολιάκια που κοσμούν το σεπτό ιστολόγιο σου; Επί παραδείγματι επάγομαι τα κατωτέρω:

At 6/14/2008 01:32:00 πμ, Νταβραντισμένος νταγλαράς said...
Έτσι μνησίκακα είναι τα πουστράκια σαν τον e-Lawyer, μπαίνουν εκεί που δεν τα σπέρνουν να κάνουν την πουστιά τους. Οι ομοφυλόφιλοι είναι άντρες, οι κακιασμένες αδερφές ειναι τα πουστράκια.

At 6/17/2008 04:33:00 μμ, Θεία Βίκυ said...
Η e-λούγκρα προσβλήθηκε τόσο πολύ από τις συγκεκριμένες λέξεις επειδή σε καμία περίπτωση δεν της αναλογούν, δεν είναι "πουστράκι" ούτε "κακιασμένη αδερφή". Είναι ο ορισμός του καραπουσταρά του ελέους και της κομπλεξοκακογαμημένης αδερφάρας. Καλά ξεμπερδέματα στα δικαστήρια όλντ μπόι, θέλω να ξέρεις οτι η ελευθερία και ελευθεριότητα του λόγου μου δεν εξαρτάται από κανένα μπλογκ ή έκβαση δικαστικού (σου;) αγώνα.

Πηγή: http://old-boy.blogspot.com/2008/06/blog-post_13.html

 
At 12/19/2008 07:27:00 μ.μ., Blogger Old Boy said...

Περίεργη αντίληψη της τιμής σου έχεις όταν αναπαράγεις έξι μήνες μετά μόνος σου αυτές τις φράσεις.

 
At 12/19/2008 10:28:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

εμένα μου αρέσουν τα ποιήματα του λοιπόν τι κάνουμε εδώ. αντίθετα τα τραγούδια του μίκη δεν μου αρέσουν καθόλου. δεν ειναι διασκεδαστικά και τώρα νυστάζω, αμήν.

 
At 12/19/2008 10:58:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@ e-lawyer,

δηλαδή εσύ ήσουν τόσο καιρό ο ... "ψυχάκιας"!

 
At 12/20/2008 01:00:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τι τα σκαλιζεις Βιολετάκι;
Οι δικηγόροι είναι γνωστό πως είναι από τους πιο καμμένους κλάδους.

 
At 12/20/2008 01:32:00 π.μ., Blogger Old Boy said...

Όχι, ο ψυχάκιας είναι τρίτο πρόσωπο, αλλά τόσο του κόβει του άλλου και πάει και συγχρονίζεται με τον ψυχάκια ώστε να δημιουργεί υποψίες.

 
At 12/20/2008 02:33:00 μ.μ., Blogger e-Lawyer said...

Δε μου λες, απάντηση θα λάβω ποτε; Θα σβήσεις ή όχι τις βρισιές εις βάρος μου; Τελείωνε.

 
At 12/20/2008 07:17:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

old-boy εγώ σε τι σου έφταιξα κι έσβησες τα δικά μου σχόλια; ούτε εξύβρισα, ούτε προσέβαλα. Ουδεμία σχέση έχω με τους άνω διαπληκτισμούς. Πολύ παράξενος έχεις γίνει, τι να σου αποκριθώ, καλές γιορτές να 'χεις, υγιής & λιγότερο σπαγγοραμένος το 2009. Τα υπόλοιπα σε άλλα posts πώς και δεν τα έσβησες; (ναι, να σβήνεις όσα σε ενοχλούν, ωστόσο σε ενοχλεί π.χ. κι αυτό το σχόλιο; Μνήσθητί μου Κύριε & θαυμαστά τα έργα σου).

 
At 12/20/2008 07:23:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

πού είναι τα ίχνη από τα δικά μου σχόλια: "Σχόλιο διεγράφη", "Αυτή η ανάρτηση έχει καταργηθεί από ένα διαχειριστή του ιστολογίου". Άλλο πάλι κι αυτό. Old-boy με κοροΐδεύεις;

 
At 12/20/2008 09:22:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

lol ;P

 
At 7/27/2009 07:26:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home